Saturday, August 28, 2010

 

اردو کے ذومعنی الفاظ










ڈاکٹر سید فراست علی صاحب میرے محترم استاد ہیں۔ ڈاکٹر فراست نے مجھے جامعہ این ای ڈی میں بہت محبت، بہت شفقت، اور بہت محنت سے پڑھایا تھا۔ ہر وہ شخص جو میرا استاد رہا ہے میرے لیے قابل صد احترام ہے۔ میرے اساتذہ وہ قابل عزت شخصیات ہیں جنہوں نے میری ذہنی گرہیں کھولی ہیں اور مجھے چیزوں کو غور سے دیکھنا اور ان کے بارے میں سوچنا سکھایا ہے۔
ڈاکٹر سید فراست علی صاحب سے میری حالیہ ملاقات شکاگو میں این ای ڈی کنوینشن کے دوران ہوءی۔ اسی ملاقات میں ڈاکٹر فراست علی نے مجھے اپنے ایک دوست کے بارے میں بتایا جو مختلف زبانوں میں استعمال ہونے والے ذو معنی الفاظ کی فہرست بنا رہے ہیں۔ ڈاکٹر فراست علی نے مجھے ذو معنی اردو الفاظ کی فہرست بنانے کا حکم دیا۔
اردو میں یقینا سینکڑوں ذومعنی الفاظ ہوں گے۔ ایسے الفاظ کی ایک مختصر فہرست درج ذیل ہے۔ یہ وہ الفاظ ہیں جو ڈاکٹر فراست سے ملاقات کے فورا بعد ذہن میں آءے۔ اگر موقع ملا تو اس فہرست میں مزید ذومعنی الفاظ جمع کروں گا۔ قارءین اگر اس سلسلے میں مدد کر سکیں تو ان کی عنایت ہوگی۔







لوٹا
واضح معنی کے علاوہ معنی
ایک ایسا شخص جو مسجد کے لوٹے کی طرح کبھی کسی کے ساتھ ہوتا ہے اور کبھی کسی اور کے ساتھ۔


ہیرا
واضح معنی کے علاوہ معنی
عمدہ اوصاف والا شخص


گدھا
واضح معنی کے علاوہ معنی
کند ذہن شخص


لٹو
واضح معنی کے علاوہ معنی
استعمال: کسی پہ لٹو ہوجانا یعنی کسی پہ فریفتہ ہونا


چکنا گھڑا
واضح معنی کے علاوہ معنی
ایک ایسا شخص جس پہ کسی بات کا کوءی اثر نہ ہو، ایک ڈھیٹ شخص

مٹکا
واضح معنی کے علاوہ معنی
پیٹ، توند


چمچہ
واضح معنی کے علاوہ معنی
کسی اہم شخص کے ساتھ چلنے یا اس کی ہاں میں ہاں ملانے والا شخص


گائے
واضح معنی کے علاوہ معنی
استعمال: اللہ میاں کی گائے
سیدھا سادھا شخص


کھمبا ووٹ
واضح معنی کے علاوہ معنی
استعمال: کھمبا ووٹ
کسی جماعت سے وفاداری کے ساتھ، بغیر سوچے سمجھے ووٹ دینے والا شخص



Labels: , , ,


Comments:
Dr Syed Firasat Ali at the NED Alumni Convention 2011, Parsippany, New Jersey

http://www.archive.org/details/DrSyedFirasatAliAtTheNedConvention2011
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?